
طرفدارای رئال چقدر خوشبختن
۴۷۷ بازدیدچهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هم مربی داریم که مرد بازیهای بزرگ بوده،الانم مربی بازیای بزرگ بوده(اون رئال پارسال تو برنابئو عالی بود ۱۰نفره بعد مساوی داشت حمله میکرد تیمش برای زدن گل)
هم بازیکنی داریم که بازیکن بازیای بزرگه
از یه طرف مدیری داریم که خیلی گولاخه
رئالیا دیگه چی میخوایین؟؟؟
هالا مادرید


