به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتخاب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روز گذشته، چکی 30 میلیاردی نیز امروز از سوی اسپانسر امضا و در اختیار مسئولان باشگاه قرار گرفت.

روز گذشته  استیلی، زادمهر، سیاسی، کاظم‌پور، مونسان، سلیمی و خواجه‌وند به عنوان اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند که ظهر امروز نیز سمت مدیرعاملی این باشگاه به علیرضا رحیمی واگذار شد.