به گزارش فوتبال ایتالیا، نراتزوری سال آینده به قطعا در یورو لیگ حاضر خواهد بود و مالک اندونزیایی این باشگاه اعتقاد دارد قرارداد مربی سابق ناپولی باید تمدید شود.
طبق خبرهای رسیده از وبسایت FcInterNews.it توهر همچنین برنامه های ویژه ای را برای تابستان امسال تدارک دیده است.
وی در این باره گفت:" ما از کار کردن با ماتزاری خوشحال هستیم. او در کار خود بسیار سخت کوش است و ما میخواهیم با احترام گذاشتن به او یک سال دیگر قراردادش را تمدید کنیم.
" بازیکنان جدید؟ خب در خط دفاع ما بازیکنانی مانند ناگاتومو، خوان خسوس و نمانیا ویدیچ را داریم. در خط میانی بازیکنانی مانند هرنانس و کواچیچ را در اختیار داریم و کمی جلوتر پالاسیو و ایکاردی به ما کمک خواهند کرد.
" اما ما می دانیم اگر بخواهیم در رقابت های اروپایی و لیگ سال آینده موفق باشیم باید بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. مشکلی که در فوتبال وجود دارد این است که برخی باشگاه ها منش بازیکنان و مربیان را عوض کرده اند. البته برخی از تیم های بزرگ مانند بارسلونا و آیاکس همچنان راه خود را ادامه می دهند و با اضافه کردن بازیکنان جدیدی به دنیای فوتبال انقلابی را در فوتبال به راه می اندازند.
" به طور کلی ما هم اکنون به دنبال به خدمت گیری ادن ژکو، موراتا و تورس هستیم و امیدواریم که بتوانیم حداقل یکی از این بازیکنان را به اینتر بیاوریم."



