این متنی است که حدود چندسال قبل در پیج یکی از کاربرای طرفداری درج شده, به این شرح: برای اولین بار ۱۱ بازیکن تیم بارسلونا از مدرسه ی فوتبال لاماسیا داخل زمین قرار گرفتند.این از هر افتخاری برای باشگاه بزرگتر است کە تمام بازیکنانش دست پرورده ی خود آن باشند. این لحظه ی تاریخی در دقیقه ی ۱۴ بازی بارسلونا مقابل لوانته اتفاق افتاد.زمانی کە دنی آلوز مصدوم شد و مارتین مونتویو جایگزین او گردید. ۱۱ بازیکن بارسلونا از این قرار بودند : ویکتور والدز ، مارتین مونتویا ، کارلوس پویول ، جرارد پیکه ، خوردی آلبا ، ژاوی،‌ سرخیو بوسکتس ، آندرس اینستیا ، پدرو ، لئو مسی و سسک فابرگاس . فاجعه ی امروز در سال 2018: در بازی سلتاویگو و بارسلونا, که سه شنبه شب انجام شد, هیچ بازیکنی از لاماسیا وجود نداشت!!!!!