
دوستان پرسپولیسی اروم باشید جشن ما رو پخش میکنن
۴۷۲ بازدیدسهشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 0۶:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نیازی به این کارا نیست
بعد پایان بازی استقلال جشن ما پخش میشه
اونا هم میشینن پای جشن ما شادی میکنن
تازه بعد بازی یکربع طول میکشه سکو اماده بشه


