واقعا کسی که طرفدار بایرن باشه هیچ لذتی از فوتبال نمیبره. قبل از شروع فصل که میدونن قهرمان لیگ و جام حذفی میشن باید یه سال وایسن تا یه بازی با یه تیم درست حسابی بازی کنن
۸۳۹ بازدیدچهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا کسی که طرفدار بایرن باشه هیچ لذتی از فوتبال نمیبره. قبل از شروع فصل که میدونن قهرمان لیگ و جام حذفی میشن باید یه سال وایسن تا یه بازی با یه تیم درست حسابی بازی کنن


