سوووووز دل یک هوادار......حتما بخونید
۲۵۱ بازدیدپنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
این جا بود که فرق تعصب و عادی مشخص بود....اشک های کاپیتان جان تری و اندوه مشهود در چهره او و همچنین شورله و همچنین اشک های فرناندو تورس....نشون میده که هنوز کسایی هستن تو تیم که واقعا با تعصبن..حتی تلاش و دوندگی بی امان ویلیان و رامیرز...خشم کیهیل و ازپیلی و ایوانوویچ همه از یک عشق درونی به چلسی گواهی میداد..حتی این وسط شوارزر و اوتویو و با کمی غریب بود به این فضا ....چلسی که امروز یکی از دوستام گفت چه لجنیه..همونی که شما میگید اتوبوسی و وقت کشی و عربی و نفتی و گازی و پولی و 10 ساله تیم شده و سوراخههمونی که با بردش نصف دنیا عزا میگیرن و با باختش کل دنیا شاد میشن..همونی که تو صدا وسیما همه میکوبنش از سیانکی و خیابانی و مزدک تا عادل و دکتر صدر و مازیار...این تیم هم به قران هوادار داره..کسایی رو مثل من داره که از7 سالگی عاشقش بودن و سال به سال به عشقشون افزوده میشه..کسایی مثل من و خیلی ها که با باختش اشک میریزن و با بردش به اسمون میرن...بیایید به خاطر ما هم که شده هی بحث نکنید..کلکل با بحث و توهین فرق داره


