طرفداری- غلامحسین مظلومی مدتی است در بستر بیماری به سر می برد و چند روز است که مجددا زیر نظر پزشکان تحت نظر است.

مظلومی که از پیشکسوتان سرشناس باشگاه استقلال محسوب می شود این روز ها از لحاظ جسمی در شرایط مناسبی به سر نمی برد و از همین رو علی فتح الله زاده،علی جباری و سید مهدی علوی با حضور در منزل مظلومی شرایط وی را جویا شدند.

غلامحسین مظلومی از ابتدای سال 92 به دلیل عارضه گوارشی و همچنین معده تحت نظر پزشکان قرار دارد.

فتح الله زاده امروز در گفتگو با فارس اسناد زمین کمپ استقلال را منتشر کرد.

 

امیرضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات علی فتح‌الله‌زاده در خبرگزاری فارس مبنی بر مالکیت باشگاه استقلال در کمپ ناصر حجازی گفت: در فرصتی مناسب با اسناد و مدرک ثابت می‌کنم که هیچ کدام از حرف‌های او پایه و اساس ندارد و زیان انباشته او را هم ثابت می‌کنم.

وی ادامه داد: با مدرک ثابت می‌کنم اسنادی که او منتشر کرده هیچ ربطی به باشگاه استقلال ندارد. در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تمام این اسناد و مدارک را منتشر می‌کنم.

وی ادامه داد: من مدارک اجاره نامه و بندهای آن را منتشر می‌کنم تا خیلی از مسائل مشخص شود تا افکار عمومی بدانند عده‌ای اعتقاد دارند تا دروغ هست نباید راست گفت.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود: من به وزارت ورزش هم اعلام کردم زیان انباشته‌ای که ایشان از آن صحبت می‌کند رقم‌ خیلی کمتر است اما فکر می‌کنم او حتی معنی زیان انباشته را نمی‌داند و فکر می‌کنم باید قبل از صحبت با رسانه‌ها با یک حقوقدان مشورت کند تا معنی لغات را متوجه شود. ایشان بگوید معنی مقررات چیست؟! من با اسناد و مدارک به بند بند حرف‌های ایشان پاسخ می‌دهم و این اسناد را در اختیارخبرگزاری فارس قرار می‌دهم تا مستند و با مدارک پاسخ ادعاهای او بدهم.

واعظ‌آشتیانی در پایان با ذکر حدیثی از رسول اکرم (ص) به صحبت‌هایش پایان داد.