طرفداری - باشگاه پرسپوليس با شناخت مديرعامل، اعضاي هيات مديره و احتمالا ابقاي علي دايي موقتا سر و سامان گرفت و تکليفش تا حدود زيادي روشن شد. اينکه کادر جديد مديريتي موفق خواهد شد يا نه بحث امروزمان نيست. اما عليرغم تمامي اين مسائل يک قدم از رقيب خود يعني استقلال جلو است.  اما حال و روز اين روزهاي استقلال که در رقابتهاي آسيايي حذف شد و در ليگ برتر هم عنواني بهتر از پنجمي به دست نياورد کمي تا قسمتي قمر در عقرب است. مي‌گويند امروز و فرداست که تغييرات از در باشگاه استقلال وارد مي‌شود و تعدادي نام آشنا و غريبه سکان مديريت اين باشگاه را در دست مي‌‌گيرند.  آنطور که از شواهد پيداست علي فتح‌اله‌زاده استقلال متهم رديف اول است او که به نوعي پشت قباله استقلال در سالهاي اخير بوده هر جا که لازم شد از خودش مايه گذاشت و با فروش خانه و اتومبيلش به داد بي‌پولي استقلال رسيد و حتي چک دست مردم دارد و بايد صندلي مديرعاملي اين باشگاه را که حداقل مي‌دانيم موهايش را در آن جا سفيد کرده رها کند. البته خودش مي‌گويد ماموريتش تمام شده است. اما او آنقدر سياسمتدار شده که دست پيش را بگيرد تا خداحافظي آبرومندانه‌اي داشته باشد. زيرا انتقاد از تشکيلات وزارت ورزش و اميررضا خادم عملا باعث شده تا قرباني رفرم جديد در باشگاه باشد.  بدون آنکه قصد حمايت از فتح‌اله‌زاده را داشته باشيم سئوال مي‌کنيم آيا مسبب ناکامي استقلال حاجي و شيوه مديريتش بوده است؟  در باشگاهي که اعضاي هيات مديره‌اش نتوانسته‌اند مشکلات مالي را برطرف کنند آن وقت چه انتظاري مي‌توان از مديرعامل داشت که هر جا لازم بود از جيب هم خرج کرد؟  اتفاقا فتح‌اله‌زاده صورتش را با سيلي سرخ کرد تا استقلال از بابت امکانات و جذب بازيکنان موردنظر کادرفني کم و کسري نداشته باشد و انصافا از اين بابت کارنامه قابل دفاعي از خود به جا گذاشته است. بدون تعارف بايد بنويسيم بدنه مديريتي باشگاه استقلال آنطور که انتظار مي‌رفت نتوانست حامي مديرعاملي باشد و شاهد بوديم حاجي گاهي اوقات يک تنه با انواع و اقسام ترفندهاي مديريتي گليم استقلال را از آب بيرون کشيد. ما نمي‌دانيم چه چيزي در ذهن اميررضا خادم، معاون وزير ورزش مي‌گذرد و چه نقشه‌اي در سر دارند اما بدون تعارف بايد بگويم حاجي جزو معدود مديراني است که زبان فوتبال را مي‌فهمد و از همين طريق ارتباط مناسبي با بازيکنان اين تيم برقرار مي‌کرد و حداقل استقلال برخلاف پرسپوليس از حواشي مديريتي رنج نمي‌برد.  بر اين باوريم که اصلا مشکل استقلال مديرعامل ماندن حاجي فتح‌اله‌زاده نيست زيرا ايراد کار بي‌پولي است که آن هم به اعضاي هيات مديره بازمي‌گردد و خلاص!

نود