فقط بگو بهاش چیه ؟ بهای خوشبختی و بودن با کسی ک بودن باهاش برات همه چیزه؟
۵۸۹ بازدیدپنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من حاضرم هر چه باشه بپردازم
درد هارو ب جون میخرم تا در انتها بتونم
برای زمان اندکی لبخند بر چهره م داشته باشم؟
من حاضرم برا رسیدن بهش هرچیزی ک دارم یا ندارم
رو گرو بزارم هر چیزی ک فکرشو میکنی
فقط بزار ی زندگی شاد لعنتی رو باهاش تجربه کنم
من تمام دیوونگی هارو ب جون میخرم
فقط بگو بهاش چیه ؟


