اشلی کول: "سزار این فصل خارق العاده بوده، از نظر من اگر بهتریت بازیکن تیم نباشه، در کنار کیهیل و جی تی از جمله بهترین هاست. اومدن به دفاع چپ و چنین عملکرد شگفت انگیزی داشتن، فوق العادس و باید بهش اعتبار بدیم. سزار مرد خوبیه. اون مثه یک سرباز تمرین میکنه و دقیقا همینطور تو زمین بازی میکنه."