آیا اگر پله در جام 70و 58نبود برزیل قهرمان نمیشد؟ خیلیها میگویند نه باز احتمال قهرمانی داشت اما آیا اگر مارادونا در جام 86نبود آرژانتین قهرمان نمیشد؟ خیلیها میگویند بله نمیشد تفاوت مارادونا با پله این است باید قبول کنیم مارادونا بیشتر بر تیمش تاثیر مثبت داشت تا پله