دیگه واقعا مهم نیس . تنها دیوانگان بخوانند
۶۵۶ بازدیدجمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ب هیچ وجه مهم نیس
چی میگن چیکار میکنن
یا حتی اینکه چ نقشه ای تو ذهنشون برا ضربه زدن ب من دارن . من ذره ای از دیوونگی رو چشیدم
فهمیدم ک این تنها چیزیه ک ارزش مست شدن رو داره
...........................
ده سال از عمرمو با جهالت سپری کردم
ده سال دیگشو با حسرت و درد
چ فرقی خواهد داشت اگه ده سال دیگشو
بریزم پای خودم ، اون و دیوونگی های بی پایانم
...............................
دنیایی ک ن معلوم نیست اخرش ب کجا کشیده میشه
ن معلومه ک واقعیه یا خیالاتی پوچ .
ی مشت انسان ک فقط ادعا دارن ن اثبات
ی مشت انسان ک از خدایی حرف میزنن ک
خودشون تو درکش موندن .
...............................
وقتی از همه چیز خسته ای
وقتی کم درد نکشیدی
وقتی ک دیگه مهم نیست اسمان بیافته پایین
یا اینکه قیامت باشه
چون ب هرحال قلبی درونت نداری
ک بخای چیزی رو حس کنی
...............................
ی مشت بازنده ک بهت میگن چیکارا باید بکنی
ک ببری . کسایی ک هنوز ن معنی دنیارو فهمیدن
ن میدونن پیروزی حقیقی چیه
کسایی ک میخان تو رو مجبور کنن ب همون باور غلطی
برسی ک اونا رسیدن . کسایی ک دوس ندارن تو چاهی ک
توش افتادن تنها باشن .
...............................
تو چشات نگاه میکنن و حقیقت رو انکارمیکنن
چون تو تنهایی و کسی رو پشتت نداری ک بگه
هیچ وقت ب خودت شک نکن.
ی مشت گوسفند دور خودشون جمع کردن
و میخان تورو هم تو جاهلیتشون شریک کنن
چون چشمای تو چیزایی رو میبینه ک
بقیه از دیدنش عاجزن یا جرئت ب زبون اوردنشون
رو ندارن . دوس دارن گوسفند باشن و زندگی
کنن تا اینکه ادم باشن و ب جسد تبدیل بشن
.....................................
شرمنده اگه نمیتونم چیزایی رو قبول کنم
ک احمقانه بودنش رو از هزاران کیلومتری حس میکنم
شرمنده اگه سیستم من برا گوسفند بودن
برنامه ریزی نشده . شرمنده اگه دارم تمام
برنامه هایی ک برای اینده ی تاریک و بی معنی
خودتون ریختین رو بهم میریزم .
......................................
شرمنده ب خاطر چیزی ک هستم
و شرمنده بخاطر اینکه چیزی نیستم
ک شماها میخاین . حتی اگه چشمانم
کورباشن هنوزم قبلم با تک تک ضربان هاش
چیزایی رو احساس میکنه ک شما با چشماتون
توان دیدنش رو ندارین .
...................................
شرمنده اگه باخت برام معنی ای نداره
شرمنده ک نمیتونم هیچ وقت باختن رو قبول کنم
شرمنده برای تمام نفس هایی ک توی این دنیای
کاملا اشتباهی کشیدم. میتونم درد هام رو فراموش
کنم میتونم ولی نمی تونم تو چشات زل بزنم
و حقیقتی رو انکار کنم ک دلیل زنده بودن منه .
..........................
ی متن ادبی ?


