
مورینیو: "هدف ما خرید مهاجمه؟ بله، دیگو کوستا بازیکن خوبیه؟ بله، ولی بازیکن اتلتیکو مادریده و بیشتر از این نمی تونم حرف بزنم."
۱۷۸ بازدیدجمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مورینیو: "هدف ما خرید مهاجمه؟ بله، دیگو کوستا بازیکن خوبیه؟ بله، ولی بازیکن اتلتیکو مادریده و بیشتر از این نمی تونم حرف بزنم."


