اول همه چیز تبریک میگم به علیرضا جهانبخش عزیز اقای گلی هلند با 21 گل و دومین پاس گل برتر با 12 پاس گل شهاکاری بوده از علیرضا چیزی که باعث شده جهانبخش رو همه دوسداشته باشن اینه که واقعا تلاش و پشتکارش قابل تحسینه تو سن کم به لیگ دو هلند رفت و راهش رو پیدا کرده برای بزرگی کردن حالا میشه گفت به صورت قطع سال اینده جهانبخش رو تو لیگ های بهتر و تیم های بهتری میبینیم و بعد سالها دوباره بازیکن تو لیگ های معتبر داریم و یاد مهدوی کیا ؛هاشمیان؛کریمی رو برای فوتبال دوستان زنده میکنه اما بیاین فشار رو از روی علیرضا جهانبخش برداریم انتظار معجزه در جام جهانی نداشته باشیم چون یک نفر نمیتونه کاری بکنه دوستان پست زدن توپ طلا بگیره که واقعا در حد محاله همه ما دوس داریم که موفق باشه ولی چیزی که امیدوارم 100%جهانبخش ببره عنوان مرد سال فوتبال اسیاس چیزی که لیاقتشه و سالهاس یک ایرانی نبرده و امیدواریم تو هر تیم و لیگی که بره بتونه بدرخشه چیزی که مشخصه جهانبخش سوپر استار الان تیم ملی ایرانه و خدا کمکش کنه که همیشه ملت ایران رو سر افراز بکنه