در وصف الکلاسیکو
۱۵۲ بازدیدیکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بازی خوبی بود. برعکس تیم حریف که اگه مسی رو نداشته باشن مثل آلاوز بازی میکنن رئال تو نیمه دوم بدون کریستیانو هم برتر بود و استحقاق پیروزی داشت. در ضمن به هواداران محترم تیم حریف پیشنهاد میکنم کلاً در مورد داوری چه در اروپا چه لالیگا صحبت نکنن چون شخصیت خودشون و همچنین چند تا از قهرمانی های چندسال اخیرشون زیر سوال میره .


