طرفداری - به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی شریفی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی از آفریقای جنوبی گفت: خدا را شکر میکنم که به تیم ملی دعوت شدم. اردوی بسیار خوبی هم در آفریقای جنوبی برگزار کردیم و خیلی چیزها در این اردو یاد گرفتم. تلاشم را بیشتر میکنم تا به موفقیت بیشتری برسم.
وی در مورد اینکه او پدیده لیگ برتر بوده است و سپس خط خوردن از تیم ملی گفت: خدا را شکر میکنم. خط خوردن ناراحتی دارد اما حق مربی است.
شریفی در مورد اینکه فصل آینده در سپاهان میماند یا خیر،گفت: من قرارداد دارم و فصل بعد هم در سپاهان خواهم ماند.


