یعنی تا زمانی که این قربانی و انصاری توی تیم اند اینقدر مصدوم میدیم که بیاند تو زمین !!!! امیدوارم حداقل نیمه ی دوم گل رو بزنه
۲۸۴ بازدیدسهشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی تا زمانی که این قربانی و انصاری توی تیم اند اینقدر مصدوم میدیم که بیاند تو زمین !!!! امیدوارم حداقل نیمه ی دوم گل رو بزنه


