به نام خدا سلام دوستان وقتتون بخیر. میخواستم یه مطلب کوتاه بگم. درسته که ترامپ از برجام خارج شد. و احتمالا کشور و در نتیجه مردم با یکسری مشکلات روبه رو بشن. ولی من فکرمیکنم که که ترامپ علی رغم ظاهرش, شخصی مذاکره پذیره. ترامپ شخصیتی افراط و تفریطی هست. چندماه قبل توئیت کرد و به رهبر کره شمالی اهانت کرد و گفت چرا رهبر کره ی شمالی به من اهانت کرده. الان که رهبر کره ی شمالی میخواد مذاکره بکنه ترامپ توئیت کرده "رهبر بزرگ کره ی شمالی". میخوام بگم امکان مذاکره با چنین شخصی وجود داره. و احتمالش هم میره. و اینطوری نیست که با خروج امریکا از برجام , دیگه نشه کاری کرد.