یه تحلیل کوتاه
۳۱۲ بازدیدسهشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به نام خدا
سلام
دوستان وقتتون بخیر.
میخواستم یه مطلب کوتاه بگم.
درسته که ترامپ از برجام خارج شد. و احتمالا کشور و در نتیجه مردم با یکسری مشکلات روبه رو بشن. ولی من فکرمیکنم که که ترامپ علی رغم ظاهرش, شخصی مذاکره پذیره.
ترامپ شخصیتی افراط و تفریطی هست. چندماه قبل توئیت کرد و به رهبر کره شمالی اهانت کرد و گفت چرا رهبر کره ی شمالی به من اهانت کرده. الان که رهبر کره ی شمالی میخواد مذاکره بکنه ترامپ توئیت کرده "رهبر بزرگ کره ی شمالی".
میخوام بگم امکان مذاکره با چنین شخصی وجود داره. و احتمالش هم میره. و اینطوری نیست که با خروج امریکا از برجام , دیگه نشه کاری کرد.


