
خیابانی مچکریم
۳۶۲ بازدیدپنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 0۸:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوتا از گلهای دیشب رو قشنگ مدیون خیابانی هستیم. دوتا تعریف از دوناروما کرد که به دقیقه نکشیده دوناروما رو نابود کرد بخصوص سر گل دوم که گفت دوناروما تو شوتگیری از ون درسار هم بهتره!!! چند لحظه بعد دوناروما توپی رو که تو دستش بود رو نتونست بگیره.


