خیلی وقته که هممون فوتبال میبینیم وبه کامنت هایی درمورد موضوعات مختلف برمیخوریم بی منطقی های رایجی بین ما ایرانی ها وهیچ فرقی هم نداره کدوم تیم رایج شده یک جور توهم درواقع یک با ذره بین دربرد های حریف دنبال ردپای شانس یا کم کاری بازکنان رقیب تیم حریف میگردیم یعنی موفقیت یک تیم مجموعش قبول نمیکنیم وفقط اگر یک کوچیک خوش شانسی از تیم مقابلمون دیدیم روی اون مانور میدیم 2 اگر داوری ها به نفع خودمون باشه واکنشمون سکوت یا حتی انکار اگر به نفع تیم مقابل باشه دنبال رشوه دادن وزد وبند ولابی گری میگردیم حتی اگر از اشتباهات عادی باشه 3 باشگاه خودمون خلافی کنه وازش رو شه واکنش ما سکوت از طرف مقابل رو شلوغ کاری وخود روپاک وتیم حریف وهمه روناپاک دونستن وعلیه خود دونستن 4 اگر طرفدار تیمی باشیم وتیم رقیب مستقیمی هم داشته باشیم اگر جایی داوری به درست به نفع اون ها سوت زده باشه میریم هزار تا چیز الکی پیدا میکنیم درصورتی که فیلم که نگاه کنی مشخصه که همچین چیزایی نیست همینطور اگر داور بازی به ضرر ما سوت بزنه وتو فیلم وفیلم ها هم مشخص باشه که تصمیم داور درست بوده دنبال شلوغ کاری هستیم فرقی هم نمیکنه کدوم رنگ اکثریتمون مثل همیم وتعصب بی منطق داریم