لایسنس uclهم که با کونامی تموم شد و به فیفا رسید هر چند تا (پچ ) هست غمی نیست :-):-):-) عاقا خودمم طرفدار pes ام ولی شورشو درآورده احتمالا نسخه های بعدی یه 11 بازیکن و چمن (خام) میده بعد میگه خودتون برید پچ بریزید یه چیزی شبیه خرید فلش میشه پر کردنش با خودته ;-)