با این وضعیت Konami
۳۵۱ بازدیدشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لایسنس uclهم که با کونامی تموم شد و به فیفا رسید
هر چند تا (پچ ) هست غمی نیست :-):-):-)
عاقا خودمم طرفدار pes ام ولی شورشو درآورده احتمالا نسخه های بعدی یه 11 بازیکن و چمن (خام) میده بعد میگه خودتون برید پچ بریزید
یه چیزی شبیه خرید فلش میشه پر کردنش با خودته ;-)


