‌ ❌ لطفا وقت بذارید و بخونید ❗️پرسپولیس از سال اول تشکیل لیگ سراسری تا سال ۸۴ هرگز تو تاریخش رتبه‌ای پایین‌تر از سومی رو تجربه نکرده بود، اما از اوایل دهه ٨٠ و تلاش آقایون برای چند قطبی کردن فوتبال ایران، پرسپولیس سال به سال با سوء مدیریت ضعیف و ضعیف‌تر شد تا تیم‌های بی‌افتخار و بی‌هویت بتونن به قهرمانی‌هاش نزدیک بشن، سال ٨١ پرسپولیس هشتیمن قهرمانیشو جشن گرفت در حالیکه اس ۵ قهرمانی داشت، ۶ سال پرسپولیسو ضعیف کردن تا اس کمی عقب افتادگیاشو بتونه جبران کنه! سال ٨٧ پرسپولیس با خواسته خدا با وجود کسر امتیاز دقیقه ۹۶ قهرمان شد و صاحب ٩ قهرمانی شد در حالیکه اس ۶ قهرمانی داشت، دوباره ٨ سال پرسپولیسو ضعیف کردن و هر بلایی که میتونستن با روی کار اوردن مدیرای ناکار امد و شومن، ناداوری‌ها و آب‌های آلوده و محرومیت‌های عجیب و غریب سر تیم آوردن و هوادارا رو با جنگ‌های درون تیمی سرگرم کردن تا اس باز هم کمی از عقب افتادگیاشو جبران کنه ❗️و الان سال ٩٧ در حالیکه سه ساله در عین شایستگی تو اوجیم و کلی از رکوردهای تاریخ رو جا به جا کردیم و با اقتدار یازدهمین قهرمانیمونو جشن گرفتیم آقایون دوباره برای کم کردن فاصله تیم سوگلیشون با ما دستور زمین زدن پرسپولیسو صادر کردن، آقایون برای زمین زدن تیمی که سه ساله با وجود همه سنگ اندازی‌ها بیشترین موفقیت رو کسب کرده، ثبات و اتحادش رو هدف گرفتن! برای برهم زدن ثبات مهره‌های تاثیرگذار تو موفقیت تیم به دلایلی که هرگز روشن نشد به طور عجیب یکی یکی جدا شدن، با وجود همه این تغییرات پروفسور تیمشو سرپا نگه داشت و باز هم موفقیت‌هاشو تکرار کرد اما مدتیه اتحادمون رو که یکی از مهمترین دلایل موفقیتمون تو این چند سال بوده هدف گرفتن و با اسم رمز "لجبازی" تخم دو دستگی رو بین هوادارا و برانکو پاشوندن! بذارید واضح بگم دوشنبه یک بازی مهم و حساس داریم و فوتباله و هر نتیجه ای ممکنه رخ بده، اما ماها برای جلوگیری از افتادن چندباره پرسپولیسمون تو چرخه سال‌های سیاه باید تحت هر شرایطی و با هر نتیجه‌ای تو بازی برانکو رو حمایت کنیم! چرا باید حمایتش کنیم؟ چون اولا خیال نکنید بعد رفتن برانکو با این قیمت دلار مربی خوب کارنامه دار خارجی به جاش برامون میارن، دوم اینکه کارنامه مربیگری برانکو معلومه کسی که از دل ضعیفترین و بی‌مهره‌ترین و بی‌انگیزه ترین پرسپولیس تاریخ تیم مقتدر سه فصله اخیر رو با کلی از بازیکن‌های جوون و افت کرده و کم نام و نشون ساخت دوباره حمایتش کنیم میتونه واسمون یه تیم خوب بسازه! ❤