مسی دوتا بازی اماده نبود تا اونجایی که یادمه جلو اسپانیول که باختیم جلو رم که باختیم هنوز چی زیادی از برد4.0جلو رعال تو بر نابءو نمیگذره چه خبره؟ واقعا نمیدونم چی بگم شاید... اگه میگی نیمار میگم کوتی و دمبله و پاءو وسمدو تو این فصل اومدن در ازای اون چی بگم...