
باختیم ولی...و البته رئال قهرمان لالیگا شد
۶۵۷ بازدیدیکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ولی جام ک ازمون نگرفتن
هیچ میدونید بدون شکست تونستیم قهرمانیمون قطعی کنیم؟؟؟؟اینو چرا بعضی ها دقت نمیکنن یا نمیخوان دقت کنن:)
اینم قبول دارم هواداران اون تیمه باید خشتک بدردن و خودشون جر بدن ولی خب بعضیاشون خدایی ابرو و شأن هواداراشون پایین اوردن امشب با پست ها و کامنتاشون:)مثلا میان تو پست بارسا بهم میگن اقا تبریک:)))))
حالا فحشاشون بماند!
خیلیا منتظر این باخت بودن و امشب نشون دادن چ عقده ای جمع شدع بود تو دلشون:))
بعضیاشونم ک میگن بارسایی ها میگفتن جام زرین و...خب عزیزدلم مگه کسی فکر میکرد ببازیم؟هوادار هرتیمی دیگه هم بود این پست ها نمیزد؟چرا چرت میگید اخه مگه پست زدن راجب چیزی ک احتمالش خیلی بالاباشه و بدونتوهین باشه ممنوعه و بعدا شما باید مسخرش کنید؟
ن اینا فقط همون عقدع هست
با باخت امشب بارسا رئال قهرمان لالیگا شد:))))
دبلمون بازم تبریک میگم
کفش طلای لئو هم تبریک
هیچ چیزی کم نشده
بزارید همون یه عده هم بدردن خودشون رو ولی تلافی شد شعر نگن
عشقم همک امشب...??????❤❤❤❤❤❤❤❤
ولی از نظر یه عده رئالی لرده:))))


