ولی جام ک ازمون نگرفتن هیچ میدونید بدون شکست تونستیم قهرمانیمون قطعی کنیم؟؟؟؟اینو چرا بعضی ها دقت نمیکنن یا نمیخوان دقت کنن:) اینم قبول دارم هواداران اون تیمه باید خشتک بدردن و خودشون جر بدن ولی خب بعضیاشون خدایی ابرو و شأن هواداراشون پایین اوردن امشب با پست ها و کامنتاشون:)مثلا میان تو پست بارسا بهم میگن اقا تبریک:))))) حالا فحشاشون بماند! خیلیا منتظر این باخت بودن و امشب نشون دادن چ عقده ای جمع شدع بود تو دلشون:)) بعضیاشونم ک میگن بارسایی ها میگفتن جام زرین و...خب عزیزدلم مگه کسی فکر میکرد ببازیم؟هوادار هرتیمی دیگه هم بود این پست ها نمیزد؟چرا چرت میگید اخه مگه پست زدن راجب چیزی ک احتمالش خیلی بالاباشه و بدون‌توهین باشه ممنوعه و بعدا شما باید مسخرش کنید؟ ن اینا فقط همون عقدع هست با باخت امشب بارسا رئال قهرمان لالیگا شد:)))) دبلمون بازم تبریک میگم کفش طلای لئو هم تبریک هیچ چیزی کم نشده بزارید همون یه عده هم بدردن خودشون رو ولی تلافی شد شعر نگن عشقم هم‌ک امشب...??????❤❤❤❤❤❤❤❤ ولی از نظر یه عده رئالی لرده:))))