
دو عاشق در شبکه ورزش
۵۸۸ بازدیدیکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
قبل از بازی امشب رئال و والنسیا شبکه ورزش، دو نفر بحث به اصطلاح کارشناسی داشتند، یکی جوانتر و لاغر و یکی تو پر و میانسال، که اسامی آنها اهمیتی ندارد، چرا که از آوردن نامشان شرمم می شود، وراجی می کردند، هر دو فلسفه فکری به شدت آلوده و مسخره ای داشتند، لاغره می گفت: آنچلوتی با رئال چه کار کرده که نسبت به پارسال انقدر پیشرفت داشتند!!! و آن یکی با چهره ای بشاش و مفرح جواب می داد، که اله و بله کرده ... لاغره گفت: رئال امسال نسبت به سال قبل فقط بیل را اضافه کرده و جای دیماریا را تغییر داده اما خیلی شاداب هستند!!! به نظرم او یکی از بچه های اصحاب کف است، چرا که ندیده رئال ایارامندی را که بهترین استعداد سال گذشته لیگا بوده را هم خریده، آن هم با رقم هنگفت سی و خورده ای میلیون و البته بهترین بازیکن جوان لیگا یعنی ایسکو که با مالاگا پادشاهی می کرد، و صد البته کارواخال بهترین دفاع راست بوندسلیگای سال 2013 را ... اینها همه خریدهای امسال رئال هستند، البته همان بیل فلک زده 100 میلیونی هم کس شاخی نیست اصلا!!! فقط بیل است، و بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره در سال قبلش شده بود، همین ... !!!!!!!! چاقتر هم حرفهای قشنگی می زد، از اینکه یوفا بهترین لیگ را تعیین کرده و لالیگا در صدر است، از این می گفت که چرا لیگا از همه بهتر است و دلایل شکیلی هم داشت، مثلا می گفت چون انها در پنج سال اخیر بیشترین نماینده را در اروپا و در بین بازیهای آخر داشتند، نمی داند که لیگ سطح بالای لالیگا انقدر نتایج مفرحی برای رئال و بارسا دارد که باعث می شود آنها با کمترین دغدغه به مدارج بالای اروپایی برسند و بازیکنانشان با کمترین تلاش به گل برسند بر خلاف لیگ فرسایشی جزیره که هر تیم تغریبا از همان ابتدا مدعی قهرمانی است ... !!! البته نماینده داشتن لیگا در این سه سال بشدت مدیون مورینیو نیز هست، چرا که او برای اولین بار سه مرتبه پیاپی رئال را به نیمه نهایی اروپا رساند ... البته مورینیو ناموفق در رئال که این روزها حرف زدن درباره اش مد شده، بهترین قهرمانی تاریخ لیگا را هم با 100 امتیاز رقم زد و بیشترین گل زده در تاریخ این لیگ را هم با به ثمر رساندن 107 گل جا به جا کرد، بد بخت مورینیوی ناموفق در اوج قدرت بارسا که 6 تا 6 تا به رئال پیگرینی میزد در فینال کوپا دل ری به همین رئال مورینیو و در لیگ باز به همین رئال ضعیف مورینیو می باخت، و کسی هم هیچی نمی گفت، آی بدبخت مورینیو و بدبخت این دوتا احمقی که شبکه ورزش برای برنامه کارشناسی می گذارند


