از 1.20 به بعد ببیند چون اولش آهنگه چقدر باید یک انسان دیدش بزرگ باشه که بگه شکست معنا نداره . اگه بکشن شکست معنا نداره اگر کشته هم بشن درواقع شهید شدن و جایگاه رفیعی پیش خدا دارن پس بازهم شکست معنا نداره کاش مسولین این کشور مثل شهید همت بلند همت بودن