چقدر خوبه این کلیپ
۲۶۲ بازدیددوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
از 1.20 به بعد ببیند چون اولش آهنگه
چقدر باید یک انسان دیدش بزرگ باشه که بگه شکست معنا نداره .
اگه بکشن شکست معنا نداره اگر کشته هم بشن درواقع شهید شدن و جایگاه رفیعی پیش خدا دارن پس بازهم شکست معنا نداره
کاش مسولین این کشور مثل شهید همت بلند همت بودن


