ما استقلالیا حرفی نزدیم بعد اینا یه در میون پست میزارن ورزشگاه رو پر کردیم زدیم تو دهن استقلالیا اخه برادر رایگان با ساندویچو بادرانم جلو پرسپولیس پر کرده
۲۳۷ بازدیددوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در هر صورت امیدوارم نماینده ایران موفق باشه


