تبریک به استقلالیا . ازشون میخوام الکی هم کری نخونن دکل و فلان و بیسار . دو تا تیم صعود کردن برای کی کری میخونی جیگر . امیدوارم دو تا تیم بخورن بهم اونجا شاهد خار حساسیت باشیم .
۲۲۶ بازدیدسهشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تبریک به استقلالیا . ازشون میخوام الکی هم کری نخونن دکل و فلان و بیسار . دو تا تیم صعود کردن برای کی کری میخونی جیگر . امیدوارم دو تا تیم بخورن بهم اونجا شاهد خار حساسیت باشیم .


