تبریک به استقلالیا . ازشون میخوام الکی هم کری نخونن دکل و فلان و بیسار . دو تا تیم صعود کردن برای کی کری میخونی جیگر . امیدوارم دو تا تیم بخورن بهم اونجا شاهد خار حساسیت باشیم .