دون بالون میگه دخیا توافق کرده با رعال http://www.9sportpro.com/don-balon-real-madrid-reach-an-agreement-with-david-de-gea/ میگه هازارد میخواد بره سیتی https://www.dailytrust.com.ng/eden-hazard-wants-to-leave-chelsea-as-manchester-city-ponder-move-250842.html این در صورتی که چند روز پیش دخیا گفت میخواد با منچستر افتخارات کسب کنه و هازاردذ گفت چلسی موندنی هست پ ن " خیلی خوبن رسانه ها