جالوروسی دیروز برابر کاتانیا شکست خورد و با توجه به فاصله هشت امتیازی بیانکونری به سومین اسکودتوی متوالی اش دست یافت.

سرمربی تیم ملی در مورد قهرمانی بیانکونری گفت:

به یوونتوس تبریک می گویم. کنته و بازیکنان باید به کارشان افتخار کنند. علیرغم فشاری که بود، آنها با شایستگی قهرمان شدند. باید به رم هم آفرین گفت، تیمی که تا پایان تلاشش را انجام داد. گذشته از همه چیز، لیگ ما خیلی هم بد نیست،  رم این فصل توانست فلسفه اش را پیدا کند که در آینده جالب توجه خواهد بود. " 

پراندلی در خصوص اتفاقات فینال کوپا ایتالیا هم صحبت کرد، جایی که دیدار فیورنتینا-ناپلی به دلیل تیراندازی به سوی هواداران با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

"ورزشگاه باید مکانی پر از فعالیت باشد که هیچ تهدیدی در آن نیست. بازی هم باید تماشایی باشد، نه چیزی جز این. این اتفاق نشان دهنده فوتبال ما نیست. حالا، وظیفه ما این است که اعتبارمان را نزد جهان بالا ببریم. ما ایتالیایی ها این طور هستیم – باید سقوط کنیم و بعد می توانیم به اوج برسیم. واقعا می توانیم بهترین باشیم. "