بطور خلاصه ميرم سر اصل مطلب- ميپردازم به صحبتهاي كه اخيرا در مورد پرافتخارترين تيم اروپا باب شده و مشخصا طرف صحبتم را آن دسته از طرفداران رئال قرار ميدم كه اين شائبه برايشان پيش آمده كه دلايلي دارن كه با دست يازيدن به آن ميتوان ديگران را متقاعد كرد رئال را بالاتر از ميلان قرار داد همانطور كه ميدانيد رئال را با عنوان (The Best) ميشناسن و ميلان را با عنوان (The successful club) و تعدادي از طرفداران رئال با دلالت بر اين عناوين استدلال ميورزند كه رئال بالاتر از ميلان قرار دارد بايد گفت آنچه يك تيم ورزشي رو در دنيا داراي شناسنامه ميكنه بيلان مالي آن تيم در گذر زمان نيست بلكه تاريخچه ورزشي آن تيم و بطور اخص گذشته ي فوتبالي آن تيم است (The Best) دلالت بر شماره يك بودن يك تيم در بعد اقتصادي با در نظر گرفتن ابعاد ديگر داره و (The succeful club) دلالت بر شماره يك بودن در موفقيتهاي ورزشي با توجه به جنبه هاي ديگر آن باشگاه- مطمئنا آن دلايلي كه ما را به هواداري از يك تيم وا ميدارد موفقيتهاي اقتصادي تيمهاي محبوبمان نيست بلكه آنچه ما را مجاب ميكند از يك تيم خوشمان بيايد پيروزيهايست كه يك تيم در عرصه هاي ورزشي بدست آورده در همين سايت طرفداري تمام كلكلهايي كه طرفداران ميكنن بخاطر پيروزي تيماشونه هيچكس به صرف پولدار بودن تيم محبوبش پز تيمشون رو نميده بلكه حتي گاها ميبينيم قدرت اقتصادي بدون در نظر گرفتن پشتوانه ورزشي حتي باعث دافعه هم ميشود در آخر لازم ميدانم به اين نكته اشاره كنم اينكه تيمي قديمي زماني قدرت برتر ميادين ورزشي بوده و هم اكنون نيست و كما في سابق طرفدارانش رو دور خودش جمع كرده فقط حكايت از اصالت آن تيم و طرفدارانش دارد