نیمار
۱۱۷ بازدیدیکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یه تضاد خاصی وجود نداره به نظر شما؟
یه طرف خوندم ناصر میگه نیمار2000 درصد میمونه از یه طرف میگه هر کی فکر میکنه بازیکن از باشگاه بزرگ تره بره یا یه چیزی شبیه این
باز خوندم که نیمار میگه اگه اشنباه نگم برای هدفی اومدم پاریس یا برای کسب جام از یه طرف راموس رو فالو میکنه
باز خوندم از یه طرف پاریس ممکنه محروم شه برای فیر پلی مالی از یه طرف ممکنه کلا پاریس ضعیف بشه بعد نیمار
از یه طرف پروژه پاریس...
واقعا چه خبره؟
اگه نیمار میخواست بره رعال چرا همون اول اول نرفت؟ اگه پول میخواد یعنی واقعا رعال حاضره پول بیشتری از پاریس بهش بده؟
اگه توپ طلا و مرد اول تیم بودن میخواد چرا داره میره رعال؟
یعنی اونجا هم زیر سایه رونالدو نمیره؟


