
یوونتوسیای بیخیال با شمام
۱۸۸ بازدیدیکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
رک بگم اکثرتون خیلی روشن فکرانه گفتین خدا حافظ کاپیتان.... یعنی چی! به فاااااااااک رفتیم... این چه تصمیمی بود... نابود شدیم... بدون بوفون چه کنیم؟ الکس بس نبود... بوفونم اومد روش؟ آنیلی کار خودشو کرد... گه تو آنیلی کوچک و دار و دستش... اعصابم تخمیه... بد اکثرتون میاد تز روشن فکری میدین... اصلت باذهمتون سر دعوا دارم حالیمم نیست.... اه


