گوشیم دوسیم کارته است بسته نت ایرانسل بگیریم یا همراه؟چند وقتیه از همراه اول استفاده میکنم خیلی کند شده
۱۹۲ بازدیدیکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تو تهران همراه اول بهتره ولی شهرستان که میام دوتاشون ضعیفن تازه بسته های ایرانسل خیلی گرون ترن


