به نام خدا سلام طاعات قبول حق باشه. عکسی که ملاحظه میکنید مربوط به سفر استاد منشاوی و استاد عبدالباسط در حدود سال 1333, 1334 شمسی به اندونزی هست. نفر سمت چپ استاد عبدالباسط و نفر وسط استاد منشاوی هست.