
از ژسوس پرسیدن چرا وقتی گل میزنی شادی بعد از گلت تلفن نشون میدی ؟
۷۲۱ بازدیدجمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - 0۶:۳۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خبرنگار : چرا توی شادیای بعد از گلت تلفن نشون میدی ؟ به کی زنگ میزنی ؟
ژسوس : به نامزدم زنگ میزنم که موقعی که پول نداشتم منو ترک کرد !


