هر کی توهین کنه از سگ پست تره مسی کل فصل درخشید و 2 جام برای بارسا اوردم اونم با تمام قدرت و تیمش تو چمپ تا 1/4 ام رسید خودشم کفش طلا رو با اقتدار گرفت در تمام پروتکل ها هم برتر بود پاس گل و دریبل و .... صلاح کل فصل درخشید اما تیمش 4ام شد در جام حذفی هم چندان ندرخشید و لی تیمش تا فینال رفت و شانس اصلی کفش طلا بود رونالدو کل فصل لالیگا ندرخشید توی جدول کفش طلا گم بود لیگ رو 3ام شدن جام حذفی 1/4ام فکر کنم حذف شدن توسط یه تیم در پیت در لیگ قهرمانان تیمش به فینال رسید و قهرمان شد اما ایش,ن در 1/4 ام گل خیلی خاصی نزد(پنالتی) در نیمه نهایی و فینالم گل نزد در کل در این بین تنها مسی بود که درخشش اصلی رو داشت حالا یکی بگه چرا باید توپ طلا برسه به رونالدو؟چون گل نزد؟چون ندرخشید؟