واسه رئالی ها دلم میسوزه که همیشه قهرمان میشن اما هیچ وقت نمیتونن به قهرمانی هاشون افتخار کنن
۴۰۳ بازدیدشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به تیمتون افتخار کنید، درسته با کثافت کاری قهرمانی شدید اما اشکالی نداره خووشحال باشید جای دوری نمیره


