تأشیف فرما شوید?
۳۰۳ بازدیدیکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - 0۳:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در عجبم ک بعضی ها در لجنن?
لطفن از لجن بیآ بیرون کِخ میشی
اقا خب حالا بدون شوخی واسم عجیبه ک چقد فن های تیم های مختلف از جمله بآرسا بایرن انقد داوری نآدوری کثیف چروک تمیز دمپایی پاره نون خشکیه میکنن?این تیم با شایستگی قهرمان شد و حقش هم بود
حتی هم کاریوس سرحال بود و یا صلاح تعویض نمیشد بآزم رعال میزد
سال پشت سال تیم هارو کیش مات میکنه و جام رو ب مادرید میبره
هیچ تیمی اتفاقی انقد اقای اروپا نمیشه
شما میگین با داوری ولی فوتبالی ها میگن با شایستگی
نفرت و سوزش بی موردتون رو ب این تیم کم کنید و بش احترام بزارید ب عنوان ی میلانی واس رعال بهترین هارو میخام ✌
و در اخر لطفن بزرگ بشوید?


