در عجبم ک بعضی ها در لجنن? لطفن از لجن بیآ بیرون کِخ میشی اقا خب حالا بدون شوخی واسم عجیبه ک چقد فن های تیم های مختلف از جمله بآرسا بایرن انقد داوری نآدوری کثیف چروک تمیز دمپایی پاره نون خشکیه میکنن?این تیم با شایستگی قهرمان شد و حقش هم بود حتی هم کاریوس سرحال بود و یا صلاح تعویض نمیشد بآزم رعال میزد سال پشت سال تیم هارو کیش مات میکنه و جام رو ب مادرید میبره هیچ تیمی اتفاقی انقد اقای اروپا نمیشه شما میگین با داوری ولی فوتبالی ها میگن با شایستگی نفرت و سوزش بی موردتون رو ب این تیم کم کنید و بش احترام بزارید ب عنوان ی میلانی واس رعال بهترین هارو میخام ✌ و در اخر لطفن بزرگ بشوید?