نه من نه هیچ رعالی نمیگه ک رعال از داوری سود نبرده. رعالم مث لیور و بقیه از داوری سود برده اما اینکه بگیم داور با رعاله نامردی و دور از اصل انصافه. بقیه پست رو بخونید.
۱۶۳ بازدیدیکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
جلو یووه ک اگ گل ایسکو گرفته میشد اصن کار ب پنالتی نمیرسید و این ک تو ی بازی اشتباه داوری برا هر دو تیم باشه فرضیه تبانی رو رد میکنه چون احمق ک نیس در هردو جهت تصمیم بگیره مث الکلاسیکو برگشت ک داورش بد بود و به هردو تیم ضربه زد.
جلو بایرن هم ک انصافا بایرن بیشتر از اینک ب داوری ببازه ب اشتباه دروازه بانش و رافینیا و گل نزنی مهاجمین باخت هرچند هند مارسلو خیلی مشکوک بود.
در مورد شانس هم اصلا حرفتون منطقی نیس چون ک حریف اشتباه کرده نمیشه شانس رعال
وقتی بایرن دروازه بانی مث اولرایش داره ینی شایستگی صعودو نداره
یا نمیشه انتظار داش تیمی با کاریوس قهرمان بشه پس رعال بخاطر کم اشتباهی خودش باخت
تیمی ک کمتر اشتباه کنه واضحه ک شایسته برده


