آقا این قضیه ی تیاگو درسته میخاد بره از بایرن؟ پستش شماره 10 نیست ولی بهتر از فکیر نیس؟ شاید قیمت کمتری داشته باشه من همچین دلم با فکیر نیس. نمیدونم چرا. شماره 10 دیگه ای پیشنهاد میکنید؟