قضیه رفتن زیدان اونم یهویی چندروزبعدازقهرمانی تواروپایکم مشکوکه مخصوصااینکه خودزیدان چندماه پیش گفته بودکه میخوادواسه فصل بعدهم بمونه نمیدونم چراهرچی میخوام نمیتونم قبول کنم که پرزتاثیری تواین موضوع نداشته اگه اشتباه نکنم پرزموقع اخراج کارلتوهم همینقدرخوب وخوشگل باکلمات بازی میکردکه آخردلیل اخراج توسط کارلتومشخص شدواستعفای زیدانم زمانی اتفاق افتادکه شایعاتی درمورددلخوری وجدایی بیل شنیده میشدنمیدونم چرااحساس میکنم زیدان دومین قربانیه نگهداشتن آقای دسته بیله خودم معتقدبودم که دیگه دوران زیدان تموم شده وبایدیه فکرجدیدی واردرئال بشه ولی بااینکه سریه بازیکن هی مربی عوض کنیم مخالفم وبنظرم واسه وجهه باشگاهم خوب نیست تنهاتفاوت اون موقع باالآن اینکه زیدان اخراج نشدتاحرمت وبزرگیش ازبین نره نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم ولی به هرحال اینکه هروقت بحث دلخوری وجدایی بیل میشه مربی تیم عوض میشه مشکوکه