‏زیدان برگشته بود گفته بود هر وقت حس کنم چیز جدیدی برای ارایه ندارم میرم. سه تا چمپیونز رگباری گرفت استعفا کرد اینجا ادم داریم ۷۵ سالشه هنوز چسبیده به اداره تا کل خاندانشو اونجا استخدام نکنه نمیره هیچ خودشم ۲ بار بازنشست شده???