قابل توجه مسوولین
۲۱۵ بازدیدپنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
زیدان برگشته بود گفته بود هر وقت حس کنم چیز جدیدی برای ارایه ندارم میرم. سه تا چمپیونز رگباری گرفت استعفا کرد
اینجا ادم داریم ۷۵ سالشه هنوز چسبیده به اداره تا کل خاندانشو اونجا استخدام نکنه نمیره هیچ خودشم ۲ بار بازنشست شده???


