به نظرم اگه قراره کنته بیاد رعال جای آدریوزولا چن تا دفاع وسط سرعتی مثل الدروایلد و سوکراتیس بگیریم که بشه ۳ دفاعه بازی کرد
۳۷۹ بازدیدپنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی وازکز و مارسلو به عنوان وینگ بک وقتی خیالشون از پشت سر راحت باشه خواهند پوکوند


