خوزه: "ژانویه مهاجم نخریدیم، چون تیم را برای آینده برنامه ریزی می کنیم...نه فقط زمان حال. سه مهاجم داریم، در حالت معمولی یکی می رود و یک مهاجم جدید می آید."