به گزارش سايت خبري Spox آلمان، بعد از پايان بازي مقابل اشتوتگارت و جشن قهرماني در آليانس آره نا، اعضاي تيم بايرن مونيخ به مركز شهر مونيخ  رفتند تا آنجا در جمع 30000 طرفدار بايرن مونيخ، جشن قهرماني در بوندسليگا را ادامه دهند.

پپ گوارديولا در جمع هواداران مونيخي در خصوص فتح بوندسليگا گفت:"بازيكنان تيم درطول فصل بسيار فوق العاده بازي كردند و من به تيم افتخار مي كنم و تيم نيز به داشتن چنين هواداراني مفتخر است. من مونيخي هستم و شما را دوست دارم و از همه شما متشكرم."