
خوزه مورینیو بعد از پیروزی چلسی: "من کمی ناراحتم، چون می توانید ببینید در دو سه ماه اخیر چقدر اسکار را کم داشتیم و دلمان برایش تنگ شده بود."
۲۴۰ بازدیدیکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خوزه مورینیو بعد از پیروزی چلسی: "من کمی ناراحتم، چون می توانید ببینید در دو سه ماه اخیر چقدر اسکار را کم داشتیم و دلمان برایش تنگ شده بود."


