طرفداری- امید ابراهیمی بعد از مذاکرات فشرده با باشگاه الاهلی قطر در نهایت با این باشگاه برای عقد قرارداد دو ساله به توافق رسید.
به نقل از تسنیم، ابراهیمی امشب قراردادش را امضا خواهد کرد.
این در حالی است که خواندید نایجل دی یانگ نیز که هم پست امید ابراهیمی است امشب برای عقد قرارداد با باشگاه الاهلی وارد قطر شده است. اگر ادعای خبرگزاری تسنیم درست باشد ممکن است باشگاه الاهلی خرید دو هافبک دفاعی را امشب رسمی کند.



