طرفداری- محمدصادق بارانی، بازیکن فصل گذشته پیکان که یک ماه پیش به نساجی پیوسته بود به سایپای تهران پیوست.

یه گزارش فارس، علی حاتم سرپرست تیم سایپا اعلام کرد:

محمد صادق بارانی امروز قراردادش را با باشگاه نساجی فسخ کرد و به تیم سایپا پیوست. قرارداد بارانی با ما ثبت شده و این بازیکن می‌تواند در هفته پنجم برای تیم ما به میدان برود.